Comunicat de la Fundació L'Atlàntida

2 d'octubre de 2017

Reunits la direcció general de la Fundació L’Atlàntida, la direcció de l’Escola de Música i Conservatori de Vic, el comitè d’empresa i representants sindicals i ateses les directrius provinents de l’Ajuntament de Vic, titular del servei municipal que gestiona la Fundació L’Atlàntida, hem acordat:

1- Manifestar el nostre rebuig absolut als gravíssims atacs a la població i a la llibertat d'expressió que van tenir lloc ahir, diumenge dia 1 d'octubre de 2017 a Catalunya.

2- Expressar el nostre suport a totes les persones que van resultar ferides en l’exercici d’un dret democràtic fonamental.

3- Sumar-nos a l'aturada general del dia 3 d'octubre de 2017 que ha convocat la Taula per la Democràcia, la qual reuneix sindicats, partits i entitats del país. Per tant, quedarà anul·lada l'activitat de L'Atlàntida, Centre d'Arts Escèniques, l'Escola de Música i Conservatori de Vic i tota la xarxa d'aules de música associades.