Hamlet, amb Albert Pla i Peyu

Una comèdia divertida amb dos artistes irrepetibles
Darrere aquest títol enganyós, s'hi amaguen els estira-i-arronses de la convivència de dos companys d'una habitació d'hospital. L'habitació 313, concretament.
Els supersticiosos pensaran que és un lloc propici perquè hi passi algun tipus de desgràcia: potser una mort? O dues fins i tot? Potser 3? Tampoc té per què morir-hi ningú.
Els hospitals també són escenaris de vida, és on hem nascut bona part dels humans. A la 313 hi passen moltes coses, potser no tantes com a Hamlet, però segurament més preocupants, perquè comparat amb la vida real, Hamlet és una comèdia.
----------
Famílies! Ja no cal que deixeu la mainada amb els avis o amb un cangur! L'Atlàntida ofereix un servei d'acollida d'infants gratuït durant aquest espectacle (només s'oferirà el servei a la sessió de dissabte a les 20 h).
Més informació i inscripcions aquí.
