Inauguració Festival Protesta

El Festival Protesta torna amb força per celebrar la seva desena edició
Aquest any el festival de cinema Protesta està de celebració. Després de nou edicions intenses que s’han topat amb una vaga general, el 155 i una pandèmia mundial, ens cita per gaudir plegades del 10è aniversari.
I com que una dècada no es fa cada dia, preparen una inauguració on no hi faltaran els ingredients característics del festival: cinema, activisme i bon humor!
La sessió començarà amb un espectacle sorpresa i la projecció d’una pel·lícula de cinema de denúncia.
El Festival Protesta és un festival internacional de cine de crítica social que vol posar el seu granet de sorra per ajudar a transformar la societat a través del cine i ho vol fer en sentit constructiu, en positiu i de forma creativa, fent del festival una festa del cine de denúncia.