VII Acadèmia de Quartet: Entrega del Premi La Flama
July 19, 2023
La Flama, de l'Acadèmia de Quartets de Vic i Joventuts Musicals de Catalunya, vol contribuir a avivar la primera fogonada de les noves formacions de cambra catalanes.
Amb l'aval de Gerard Claret, d’Abel Tomàs, membre del Quartet Casals, del Quartet Gerhard i de la Federació de Joventuts Musicals de Catalunya, cada any s'escollirà dins de cada categoria, la formació més prometedora d’entre les participants a l’Acadèmia de Quartets. L’organització es reserva el dret de declarar el premi desert.
El premi consistirà en un primer concert de presentació al Petit Palau del Palau de la Música Catalana i la inclusió en la Xarxa de Joventuts Musicals de Catalunya que permetrà a les formacions guanyadores presentar-se arreu del país.