Gola, de Pau Matas i Oriol Pla

October 11, 2025
  • Escena crítica

La tragèdia del consum compulsiu i els mals d’una societat sobreexcitada, capgirada per l’art del pallasso

Gola és un espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar. És una proposta que vol incloure diferents llenguatges interpretats per un sol actor, l'Oriol Pla.  

El viatge d'un actor-personatge, en un espai en constant evolució, que només sap reflexionar col·locant-se en espais fronterers, en les escletxes que hi ha entre la veu i la paraula; la performance i el teatre; el moviment i la dansa; el bufó i el clown, com a metàfora de la trampa que hi ha darrere la il·lusió de poder-ho engolir tot.  

A partir de 14 anys

----------

Crítiques i valoracions de l'espectacle:

'Com valorar un tsunami d'energia, un virtuosisme camaleònic, una dislocació abissal entre l'extrema seguretat d'un cos que pot amb tot i la més profunda fragilitat de l'exposició.' Juan Carlos Olivares, La Vanguardia

'Sobresaliente gesto cómico entre la pirueta circense y lo grotesco, el arte universal de un payaso con espíritu de resistencia.' Manuel Pérez i Muñoz, El Periódico 

Sessions

  • october 11 2025Sat20:00
    Sala 1 Ramon Montanyà
    Buy

Detalls

Genres
Theater
Cycles
#EscenaCrítica, #Humor360graus, Temporada estable
Price
10 € - 24 €
Duration
1 h 20 min
Organizers
Fundació L'Atlàntida

Fitxa artística

Creació i direcció: Pau Matas, Oriol Pla

Col·laboració en la dramatúrgia: Jordi Oriol  

Amb Oriol Pla

----------

Dates inici venda

03/07   Padrins/es

08/07   Amics/gues

11/07   Públic general

Recorda que fer-te Amic/ga és gratuït i tot són avantatges! Clica aquí per a més informació.